Onze kraamverzorgsters hebben de benodigde diploma’s en certificaten op zak
Bovendien zijn ze ervaren en kundig: ze verstaan hun vak
Stuk voor stuk zijn ze vanuit zichzelf gemotiveerd om hun werk goed te doen: ze wíllen jou en je gezin graag
goed helpen.
De prioriteit van ons als team is een zo hoog mogelijke kwaliteit.
Wij werken volgens protocollen om de kwaliteit van ons werk te waarborgen en gebruiken een kwaliteitsmanagementsysteem.
Het begint met het intakegesprek waarin je al gelijk veel tips en tricks krijgt. We brengen verwachtingen, behoeften en wensen in kaart. Op basis hiervan stellen we een zorgplan op.
Tijdens je kraamtijd evalueert de kraamverzorgende dagelijks de situatie met jou. Kan er nog iets anders of beter? Je hebt dus zelf ook invloed op de kwaliteit.
Onze praktijkopleider en kwaliteitsfunctionaris houden dagelijks op de achtergrond toezicht. Daar merk jij op zich niets van.
Het kan zijn dat een van onze medewerkers bij jou een
kwaliteitsbezoek komt doen. Hoe doet de kraamverzorgende het? Ben je tevreden?
Tussentijds, op de derde dag, belt een van onze medewerkers je om te vragen of je tevreden bent. Zo houden we de vinger aan de pols.
Bijscholing en deskundigheidsbevordering staan hoog op de lijst. Bijvoorbeeld over kramen in verschillende
culturen, zorg na een keizersnede, acute verloskunde, babymassage en kinder-EHBO. Zo zijn we op de hoogte van de nieuwste inzichten en praktijken.
Ook aan persoonlijke ontwikkeling hechten we waarde: alleen een tevreden en gelukkige
kraamverzorgende kan de beste hulp bieden.